Light Grey Pointer

neděle 23. dubna 2017

Dewey's 24 Hour Read-a-Thon - ÚVOD A SEZNAMY KNIH


Já a moje kamarádky jsme se rozhodly, že se letos zapojíme do Dewey's 24 Hour Read-a-thonu, který se koná 29. 4. 2017.

Co je to Read-a-thon všichni asi víte a někteří z vás možná znají i tento konkrétní. Jedná se v podstatě o to, že za 24 hodin máte přečíst co nejvíce knih, ale také to nemusí být co nejvíce. Můžete to prostě pojmout jako den plný čtení a místo ponocování s knihou si jít klidně lehnout. To je na vás.
Zajímavostí je, že se všude na světě začíná ve stejnou hodinu, tudíž když v New Yorku budou začínat v 8:00, my v Česku začneme ve 14:00.
Stačí se na jejich stránkách zaregistrovat jako ČTENÁŘ zde. A zadat, kde budete postovat váš pokrok ve čtení, třeba váš instagram, facebook nebo blog. Já například zadala blog, kde nakonec postnu průběh čtení jak můj, tak i holek, ale zároveň se chystám dávat i fotky na IG.

A jaké jsme si sestavily výběry knih?


Ve výběru jde hlavně o to, že si nebudete zdlouhavě ze své knihovny vybírat, co že byste si to chtěli přečíst teď, ale že máte jen omezené množství knih, které jste si stanovili. Zároveň je ale dobré mít různorodé možnosti, abyste se u jednoho žánru po třetí knize nezačali nudit.

Barunka:





Johanka:

Píťa:

2 komentáře:

  1. ten blog je fakt pěknej tyjo, no nic :D já už to mám naplánovaný do posledního puntíku, pořádně se v pátek najím a pak začnu, přečtu všechno, nepotřebuju spát, jíst ani pít. Ano, chci se odělat tak moc, abych na tu grilovačku nemusela a ty mi k tomu dopomůžeš :D a jako fakt se na to strašně moc těšíííím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-D Pít můžeš, stačí brčko a nemusíš ani přerušovat čtení :-D
      No samozřejmě :-D
      Já taky a jak!

      Vymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!