Light Grey Pointer

pondělí 13. února 2017

Knižní výzva 2017

Krásné nedělní odpoledne,
opět se po hrozně dlouhé době hlásím a opravdu se stydím za to, jak dlouhá doba uběhla od mého posledního příspěvku, nicméně školní ročníková práce mi dávala docela na frak, ale termín odevzdání se kvapem blíží a s ním i já k dokončení a vzhledem k tomu, že jsem dokončila teoretickou část a praktickou mám z poloviny hotovou, tak mám konečně čas a myšlenky na blog, knihy a projekty a jsem za to opravdu šťastná. :-)
Teď již k letošní opětovné účasti v Knižní výzvě 2017 jak jinak než od Ells.



Letos jsem si jako svůj osobní cíl zadala 50 knih a doufám, že se mi podaří jej splnit.

CÍL:

1.- Kiera Cass - Selekce 4: Dcera
2.- Emma Hart - The Game 1: Hrej hráčem
3.- Emma Hart - The Game 2: Hrej tajně
4.- Emma Hart - The Game 3: Hrej férově
5.- Emma Hart - The Game 4: Hrej vabank
6.- Elle Kennedy - Off-Campus 1: Návrh
7.- Jojo Moyes - Než jsem tě poznala
8.- Joanne Kathleen Rowling - Harry Potter 2: Harry Potter a tajemná komnata
9.- Colleen Hoover - Život jedna báseň
10.- Jennifer L. Armentrout - Navždy a věčně












11.- Emma Chase - Zapletený 1: Zapletený
12.-
13.-
14.-
15.-
16.-
17.-
18.-
19.-
20.-







Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!