Light Grey Pointer

pondělí 28. listopadu 2016

Vánoce 2016: Výzdoba

Vánoce 2016: VÝZDOBA

První advent je za námi a to znamená, že Vánoce se nezadržitelně blíží! Doufám, že nejsem jediný nadšenec na Vánoce. Také odpočítáváte každý den do Vánoc, z atmosféry jste nadšení jako malé děti a...
VÁŠ POKOJ VYPADÁ, JAKO BY HO POZVRACEL VÁNOČNÍ SKŘÍTEK?!
Tak to jste tu správně, protože já Vánoce prostě miluju! ❤ A včera jsem to dala jasně najevo kompletní výzdobou mého pokoje.

Začala jsem tím, že jsem si navodila pořádnou Vánoční atmosféru oblečením a písničkami - o kterých bude řeč později.
 


 Rodiče si asi mysleli, že jsem magor, když jsem takhle chodila po domě, ale tak co už. Jsem prostě speciální sněhová vločka.

Moje výzdoba se týkala hlavně světélek a ozdobení mého pokojíčkového stromku, ale také spousty třpytivých vloček a mašliček všude po pokoji. Jediné, co mě mrzí je, že nemám Vánoční povlečení.




Vzhledem  tomu, že Vánoce jsou moje nejoblíbenější doba v roce, připravuji na toto téma několik článků z různých kategorií a doufám, že - opět - nezlenivím a vydám je!

Doufám, že jste si 1. advent spolu s rozsvěcením Vánočního stromu užili a přeji všem úspěšný týden!

2 komentáře:

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!