Light Grey Pointer

sobota 2. dubna 2016

Knihy, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

Toto téma mám v plánu již dlouho, tak jsem se na něj teď chtěla konečně vrhnout a zjistila jsem, že těchto knih mě moc nenapadá. Mám tu ale alespoň tři, z toho jedna je trilogie.


Strážci Stealenor

Charlie Greenberg

Příběh muže ukrytý v této knize je z počátku temný, hořký a osamocený. Přál si, aby jeho život byl jiný a on nemusel ztratit vše, co miloval. Potom by však pravděpodobně měly dějiny pradávné země Askalornu zcela jiný vývoj. Máme štěstí, že si vybíráme svůj osud nebo je to naše prokletí? Elendir si pokládal ještě další otázku po dobu své cesty. Mohu své rozhodnutí změnit a žít jiný život?






Upíři pro Emu

Jana Jordanová 

Jedna rodina, jedna kletba. Dvě dívky, dva osudy. Dva bratři a jedna láska.












Trilogie Upíří krev

Karolina Kerkrtová

Na zemi existují světy žijící svůj samostatný život, ale v podstatě do sebe propletené a navzájem se ovlivňují. Prvnímu světu říkejme lidský. Existují lidé dobří a lidé zlí, dokonce i lidé šílení a zvrácení, ale jsou to pořád lidé. Dalšímu svět říkejme podsvět. Ten má jiná pravidla. Patří do něj tvorové, kteří se lidem velmi podobají, ale jsou mnohem vyspělejší. Od pradávna jim říkáme upíři. Stvoření noci a démoni zla. Na pomezí těchto dvou světů existuje ještě jeden. Svět Vyvolených, kde žije rasa s původem člověka s genem, který ve věku sedmnácti let umožní přeměnu ve tvora se schopnostmi upíra. Vyvolení jsou jako jediní schopní upíra nenávratně usmrtit. Jmenuji se Alexa Straginy a jsem Vyvolená. Zbývá mi už jen jediné. Musím podstoupit křest a stát se pravou Vyvolenou. Nemůžu se dočkat, až zabijí prvního upíra. Prvního z mnoha. Je přeci mým posláním chránit svět před podsvětem. Tato cesta pro mne byla vybrána, ještě před mým narozením a já se jí zhostím jak nejlépe dovedu. Ale co když je všechno trochu jinak? Co když ten, jehož mám zabít, abych sama mohla přežít není nestvůra? Co když má duši a není zlý? Učili mne, že budu zabíjet zlé nestvůry a tím chránit nevinné a nyní stojím před situací, kdy nejspíš budu muset sama zabít nevinného, abych sama mohla žít. Dokážu to?


1 komentář:

  1. Knihy o upírech moc nemusím. Ale ta první nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!