Light Grey Pointer

neděle 27. března 2016

Vyhlášení soutěže!

A je to tady! Vyhlášení dvoutýdenní soutěže, která se tady na blogu konala celkem o tři balíčky.
Věřte nebo ne, ale byla jsem při tom losování tak strašně nervózní, ale to poznáte z videa, jak moc se mi klepala ruka.
Každopádně podmínkou pro Vás bylo napsat mi tip na knihu, což jste všichni úžasně splnili, ačkoli si teď říkám, že to nebyl nejlepší nápad, protože se mi To Read List rozrostl asi o milion knih. (HAHAHA)
Výherce jsem vylosovala pomocí webu random.org, ačkoli čísla moc random nevypadají, ale je to natočené, abyste si nemysleli, že jsem nějak podváděla!
Výherce jsem již kontaktovala na e-mail! Pokud ovšem některý neodpoví do úterý do 24:00 - přesně, pokud odpovíte v 00:01, je to pozdě! - (48 hodin), budu losovat jiného!

A teď k výsledkům:

Video:
video
Ano, video je sestříhané, ale máchala jsem tou rukou tolik,
že to jinak nešlo, pokud byste pochybovali o
vylosovaných číslech, mohu vám sem dát i video nesestříhané.
Klidně si řekněte! ;-)



Tabulka:

1. Balíček
komentář č. 20
Pája

2.Balíček
komentář č. 21
Anie

3.Balíček
komentář č. 19
Petra Krejčová


GRATULUJI!

2 komentáře:

  1. Juuu, já jsem snad poprvé v životě něco vyhrála :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jsem nečekala, že bych mohla vyhrát :D Díky, moc mě to potěšilo.

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!