Light Grey Pointer

neděle 13. března 2016

Soutěž!

Tak jsem tu zase. Vím, že včera nevyšel sobotní článek, ale na mou obranu: Vyšel ve středu a já byla celý víkend pryč.
Ve středu jsem oslavila 17. narozeniny - ano, cítím se staře, ačkoli určitě neopodstatněně -, ale o tom jsem zde mluvit nechtěla, pouze to úzce souvisí. Rozhodla jsem se totiž, že k této příležitosti uspořádám malou soutěž.

Než s tím začnu, chtěla bych poděkovat za podporu Knihcentru, které nám do soutěže přispělo!


A teď již k soutěži. Soutěžíme o tři menší balíčky (obrázky níže), které nejsou stejně obsáhlé. Je to jako první, druhé a třetí místo. Účast nebude nijak složitá, přísahám. 
Výherce bude vybrán pomocí webu Random.org
Soutěž bude ukončena 26. 3. ve 22:00 a vyhlášena 27. 3.
Pokud mi výherce do 48h neodepíše na e-mail, který mu zašlu, losuji nového výherce! 

Jak se zúčastnit?

Napište komentář mi pod tento článek komentář, který bude obsahovat Vaše jméno, e-mailovou adresu a jméno knihy, kterou byste mi doporučili.
Lehké, že?

Nic víc není potřeba. Nechci po Vás, abyste se "Připojili k tomuto webu" nebo mi "lajkli FB stránku". Samozřejmě, že jsem za každé sledování šťastná (jako blecha, ale pšš!), ale proč si ho vynucovat. Chci čtenáře, kteří se na můj blog budou rádi vracet sami od sebe. 

1. balíček

Ludvík Středa - Hodiny v úplňku
Záložka Drakie
mnou vyrobená záložka Knižní mimoň
Multifandom náhrdelník
Sešit, pohled, propiska a Mapa hradů a zámků ČR od Knihcentra

2. balíček

Kovová záložka - Pírko
Miniknížka pořekadel a citátů
Sešit, pohled, propiska a Mapa hradů a zámků ČR od Knihcentra


3. balíček

Mnou vyrobená záložka se svítícími hvězdičkami
Záložka Mega knihy
Sešit, pohled, propiska a Mapa hradů a zámků ČR od Knihcentra



44 komentářů:

  1. Amberk
    levhardice@seznam.cz
    Sérii Kate Daniels! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip :-) Zní to jako můj šálek kávy!

      Vymazat
  2. Lucy Lillianne
    luculi@seznam.cz
    Těch bude asi vícero - Pátá vlna a Nekonečné moře, Královna Tearlingu, Nespavost, Píseň krve, série Drahokamy a tak dále :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy, většinu mám již na svém seznamu! :-)

      Vymazat
  3. Fambos :D
    Hehulka@gmail.com
    Kámo, přece Pýcha a předsudek
    PS: Mr. Darcy se už těší

    OdpovědětVymazat
  4. Inouš
    kniznibrloh@seznam.cz
    Teď čtu Kázání ohně a musím říct, že autorka se s námětem poprala opravdu dobře, takže by tě to mohlo bavit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, vypadá to velmi zajímavě, už knihu přidávám na svůj To Read List! :-)

      Vymazat
  5. Elise
    chrisgirl05@seznam.cz
    série Cizinka od Diany Gabaldon je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to skvěle! Zase se mi rozrůstá seznam knih k přečtení! :-)

      Vymazat
  6. Kristýna (The Book Talk Blog)
    thebooktalkblog@gmail.com
    Od té doby, co jsem před několika lety přečetla Drákulu, doporučuji tuto knihu na potkání. Za mě zcela geniální skloubení poutavého příběhu, vybraného jazyka a osobitého autorského stylu. :) Pokud jsi ještě nečetla, fakt vřele doporučuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Drákulu už mám připraveného! :-)

      Vymazat
  7. Verča N.
    v.novakova179@seznam.cz
    Asi knihy Dech a Vzdor. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, na tu už se stašně dlouho třesu a ne a ne se k nim dostat! :-)

      Vymazat
  8. Kateřina Nadymáčková, katynady@seznam.cz.
    Určitě doporučuji knihy od Coleen Hooverové - Bez naděje, Ztracená naděje a Život jedna báseň. Tyto knihy jsou skvělé a velmi čtivé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naděje jsem již četla a dostaly mne, ale Život jedna báseň mě ještě čeká :-)

      Vymazat
  9. Tereza Špetlíková, tereza.spetlikova@gmail.com; V první řadě Tě chci pochválit - jsi moc šikovná :). V psaní i tvorbě knižních dárečků. Nevím, co máš ráda za knihy - já třeba psycho-thrillery :-D, ale hodně se mi třeba líbila kniha Není přání jako přání od Alexandry Potter. Myslím, že by se mohla líbit i Tobě ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Není přání jako přání se tváří velmi zajímavě, určitě ji přidám na svůj To Read list! :-)

      Vymazat
  10. Eva Vlaskova
    piesse15@seznam.cz
    Vse od V.C.Andrews,Zapomenuty pokoj od Childa,Cizinka a mnoho mnoho dalsich :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomenutý pokoj mě velice láká, vypadá to, že Childa dopíšu na svůj seznam! :-)

      Vymazat
  11. Momentálně kniha Prach a stín, protože zrovna dočítám a excelentní. :)
    ctemeoba@email.cz
    Q.ee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mohlo být opravdu super! :-) Na detektivky moc nejsem, ale díky jednomu super seriálu a Benedictu Cumberbatchovi mám pro Sherlocka v poslední době slabost! :-D

      Vymazat
  12. Markéta Skolilová
    mrkew.skolilova@seznam.cz
    Je složité doporučit knihu někomu, koho neznám. Já třeba opravdu zbožňuji Hobita a Pána prstenů, ale když někoho chci "popostrčit", aby si ji taky přečetl, většinou odpoví, že už má poctivě dočteno, nebo že nesnáší fantasy. Takže nebudu riskovat a nechám Tolkiena odpočívat v pokoji :D Doporučuji ti knihu Doktoři (Erich Segal), je opravdu výjimečná a potěšilo by mě, kdybys na ni třeba i udělala recenzi, aby se o ní dozvědělo víc lidí. Protože ta kniha si to zaslouží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Hobita a Pána prstenů se teprve chystám, kamarádka je má hrozně ráda, tak jsem se nechala přesvědčit a půjdu do nich. :-) Knihu z doktorského prostředí jsem asi ještě nečetla, ale zaujala mě, takže až ji přečtu, ráda napíšu i recenzi! ;-)

      Vymazat
  13. Terez
    Terina.zaba@seznam.cz
    Já ti doporučuji sérii Ten Tiny Breaths je plná emocí. Taky jsem ti chtěla doporučit Zavrženého, ale koukám, že právě čteš druhý díl. :D Další mojí srdcovkou je série Hunger games. ;-) Nemůžu si vynachválit třeba Svůdnou trilogii, knihy od Richelle Mead nebo od Jojo Moyesové. :) Snad jsem se trefila do tvého vkusu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, vypadá to, že máme skoro stejný vkus. Ten tiny breaths mám na seznamu :-) Zavrženého sice dočítám třetí díl, ale již po druhé, knihy od Meadové mám přečtené skoro všechny, co u nás vyšly, chybí mi jen dvě, je to moje oblíbená spisovatelka :-) A Jojo Moyesovou jsem si již také oblíbila, ačkoli jsem od ní zatím četla jen jednu knihu! :-)

      Vymazat
  14. Erika nesporova
    Nesporova.E@seznam.cz
    Doporucila bych Nemilovani- necek zadny prevrat na konci nebo boom v podobe soku a hlubsi pinty, ale autor nasadi na pocatku latku napeti a udrzi ji az do sameho konce. A druhou knihou by byl Blaze od S.Kinga. nestalo se mi aby jedna postava a jeden pribeh veme vzbuzoval takove rozdilne emoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemilované jsem si koupila někdy v lednu a už se na ně chystám! :-) A na Kinga se také těším již dlouho, tak to vypadá, že začnu právě touto knihou :-)

      Vymazat
  15. Chensie Ips
    Chensie@centrum.cz
    Psychologický román Hostitel - S. Meyerová si myslím nezklame nikoho, ale pokud máš raději romantičtější tvorbu, tak mohu doporučit Easy, protože ta kniha má hloubky. Knih, které bych mohla doporučit, je opravdu spousty, ale každému se líbí jinak. :o)

    Děkuji za soutěž. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Hostitele se moc těším, kdysi jsem ji četla, ale asi jen proto, že to prostě napsala Stephenie Meyer, tak si chci příběh oživit. :-) Easy? jsem četla a hrozně se těším na další knihy od Tammary Webber. :-)

      Vymazat
  16. Daniela Čukylová
    danycuks@gmail.com
    Odporúčam knihu "the perks of being a wallflower" :) Neviem či si ju čítala, ale rozhodne sa stala jednou z mojich obľúbených :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu se také již dlouho těším, snad se k ní již brzy dostanu, mám hrozně dlouhý To Read list :-D

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hostitele si chci přečíst znovu, četla jsem ho, ale je to již dávno a na všechno ostatní se již také chystám. Četla jsem akorát Nevítané a moc mě nadchly a pak také Vampýrskou akademii, která je jednou z mých vůbec nejoblíbenějších sérii! :-D Dimitrije prostě zbožňuju! :-D

      Vymazat
  18. Zuzka
    zuzanka.jiraskova@seznam.cz
    Určitě doporučuji knihy od Kerstin Gier - trilogie Drahokamy a Stříbrné knihy snů. Taky mě velice uchvátila kniha Všechny malé zázraky a nesmím zapomenout na trilogii Škola dobra a zla od Somana Chainaniho.
    Děkuji a přeji hodně štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Drahokami i Stříbrné knihy snů už se strašně dlouho chystám, stejně tak na Všechny malé zázraky. :-) Školy dobra a zla jsem četla první díl a také se těším, až se dostanu k dalšímu dílu! :-D

      Vymazat
  19. Petra Krejčová
    krejcipet@seznam.cz
    Doporučila bych ti trilogii Hunger games, moje srdovka :)pak mě nadchla Obuvníkova žena od Adriany Trigiany a momentálně mě dost vzala knížka od Winstona Grahama Ross Poldark-Návrat domů.Snad se ti bude některá líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hunger games jsem již četla a je to moje srdcovka, zbylé zatím neznám, ale vypadají zajímavě! :-)

      Vymazat
  20. Pája
    Liondande@seznam.cz
    Tetovaný od Brett. Skvělé fantasy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fantasy zbožňuju! :-) Vypadá to, že se tahle knihy přidá na můj seznam! :-D

      Vymazat
  21. Anie
    life-in-words@seznam.cz
    Inferno od Dana Browna :) Skvělá, velmi napínavá kniha. Čte se jedním dechem !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihy Dana Browna mě oslovily již dříve. Tahle vypadá opravdu skvěle! :-)

      Vymazat
  22. Jana
    hubinkova.jana@seznam.cz
    Ahoj, doporučím z každého žánru něco. Z fantazy literatury se mi líbila série Alex Craft od Kalayny Price,z jiného soudku a právě dočteno - Pilíře země od Kena Folletta a do třetice, již zmíněná Jojo Moyes - Než jsem tě poznala. Mimochodem, už se těším do kina na film! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Série Alex Craft vypadá přesně jako můj typ knih a Pilíře země mě podle anotace velice zaujali. Jojo Moyes mám moc ráda a na knihu Než jsem tě poznala se již chystám! :-D

      Vymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!