Light Grey Pointer

sobota 5. března 2016

Můj knižní rok 2015 - Knihy a knižní série


Ano, sice je teď začátek března, tudíž je rok 2016 již v plném proudu a já teprve teď hledím zpětně na rok 2015, ale co. Prostě mě až teď zaujal nápad ohlédnout se za knihami roku 2015. Tak jdeme na to, mám přichystaných spoustu kategorií.

Toto je první část, druhá vyjde do týdne a bude k nalezení ZDE a bude obsahovat kategorie hrdinové, obálky a autoři.



Knihy


Nejlepší knihy roku

Nejhorší knihy roku










Zklamání










Šok










Rozesmání









Zaujetí










Česká












Nejdéle čtená












Nejkratší dobu čtená












První a poslední kniha roku










Nejdelší



Nejkratší











Série


Dočtené série


















Stále rozečtené série









 K POSLEDNÍ PĚTICI SE PRAVDĚPODOBNĚ JIŽ NEVRÁTÍM










Nově rozečtené série




K TÉTO DVOJICI SE PRAVDĚPODOBNĚ JIŽ NEVRÁTÍM











2 komentáře:

  1. Tady v recenzi to nevypadá, že by pro tebe byla knížka zklamáním.
    http://odstiny-duse.blogspot.cz/2015/12/atlantida-1-slza-lauren-kate.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, uznávám, že v recenzi na první díl to tak nevypadá, kniha se mi líbila, ale očekávala jsem od ní více a po přečtení druhého dílu jsem usoudila, že jsem od celé dilogie očekávala více. Ano, kniha má pěkný námět, ale nyní - při zpětném pohledu - bych ji označila jako zklamání.

      Vymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!