Light Grey Pointer

sobota 27. února 2016

Social Media Book TAG

Zase jeden krásný tag, který si nemohu nechat ujít, ačkoli mě nikdo nezatagoval, ale co už.
Na tento TAG jsem narazila u Ells. A moc se mi líbil. Jeho "původ" ovšem nevím, tak pokud víte, určitě mi to napište do komentářů.



A teď už k TAGu:

Twitter – Tvoje nejoblíbenější knížka pod 200 stránek.

Tak tady jsem se napřemýšlela. Za Boha jsem si nemohla vzpomenout na nic, pod dvěstě stran. Nakonec jsem vybrala Too far 2: Never too far - Abbi Glines. Je to moje srdcovka - celá série Too far - a Never too far jsem vybrala, protože má pod 200 stran. O oblíbenosti vypovídá i to, že je to jediná série, kterou jsem četla již 2x a chystám se i na třetí kolo.

Facebook – Knížka, do které tě všichni nutili.

Vzhledem k tomu, že ze začátku svého čtecího života jsem neměla kamarády, kteří čtou a teď si do toho nenechám mluvit, tak mě nic moc nenapadá, ale přišla jsem na skvělou "kličku" touto otázkou. Jednou jsem kamarádce ukázala Nástroje smrti a ji to tak chytlo, že si tuto sérii naprosto zamilovala a dočetla dříve než já - a to jsem začala číst dříve než ona. Každopádně jsem se v posledním díle: Nástroje smrti 6: Město nebeského ohně - Cassandra Clare nějak zasekla a dlouho jsem to nedočítala, kamarádka mě tedy pořád spamovala "Už jsi to dočetla? Jak to?!" Takže to je moje vnucená kniha, i když ne tak úplně, občas dokopat prostě potřebuji, že ano Zuzi. 

Tumblr – Knížka, kterou jsi četl/a, když ještě nebyla populární.

Nic jiného a ještě lepšího než Too far 1: Fallen too far - Abbi Glines. Já vím, já vím. Zase Abbi, ale na mou obranu: Zbožňuji ji a četla jsem ji asi půl roku před tím, než vyšla u nás a stáhla jsem si ji ještě asi půl roku před tím.

Youtube – Kterou knížku si přeješ vidět zfilmovanou?

Na toto téma jsem dokonce napsala celý článek ZDE, ale abych se neopakovala, tak by se mi jako film náramně líbila také Cass a Anna 1: Anna krví oděná - Kendare Blake a později i její druhý díl, samozřejmě. Asi by to byl tak trochu horor a já horory nemám ráda, ale na tenhle bych šla i do kina.

MySpace – Knížka, která se ti líbila, když jsi byl/a mladší, ale teď už by to asi bylo jinak.

Tak tady je to celkem jasné. Když mi bylo asi 10 let, četla jsem knihy od Brigitte Blobelové a Heleny Longinové, takové ty klasické dětské dívčí romány, které vím jistě, že by se mi teď již nelíbily.

Goodreads – Kterou knížku doporučuješ všem?

Moc ráda bych se opět opakovala s Abbi Glinesovou, ale už jsem ji zmínila 2x, tak už ji nechám. Vypíchnu ale jinou svou velice oblíbenou sérii: Vampýrská akademie - Richelle Mead. Ta je také mojí srdcovkou a nedám na ni dopustit. Být to na mne, zahrnu ji do povinné četby.




A to by bylo vše. A jaké jsou Vaše knihy z těchto kategorií?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!