Light Grey Pointer

sobota 6. února 2016

Řekni to knížkou aneb mé oblíbené citáty...

V tomto článku naleznete citáty z celkem sedmi knih, které jsou opravdu skvělé, a je dobré pamatovat si alespoň jejich myšlenku. To co nám sděluji a tady to je:

Hvězdy nám nepřály – John Green

1.- „Některá nekonečná jsou větší než jiná.“
2.- „Člověk si nemůže vybírat, jestli ho svět zraní nebo ne, ale může alespoň mluvit do toho, kdo ho zraní…“
3.- „Skoro každý je posedlý tím, aby na světě zanechal nějakou stopu. Odkaz. Přetrval svou smrt. Všichni chceme, aby si nás pamatovali. I já. Nejvíc mi vadí, že budu další zapomenutou obětí prastaré a neslavné války s nemocí. Chci zanechat stopu.
Ale, Van Houtene: Stopy, které po sobě zanecháváme, jsou příliš často jizvy. Člověk postaví příšerné nákupní středisko nebo rozpoutá převrat nebo se pokusí stát se rockovou hvězdou a myslí si: "Teď si mě budou pamatovat." jenže za a) si vás stejně nezapamatují a za b) za sebou zanecháte jen další jizvy. Z vašeho převratu se stane diktatura. Z vašeho nákupního střediska vřed. (No, možná přece jen nejsem tak mizerný spisovatel. Ale nedokážu dát myšlenky dohromady, Van Houtene. Moje myšlenky jsou hvězdy a já v nich nedokážu rozpoznat souhvězdí.)“

Papírová města – John Green

1.-  „Jednou prostě musíš přestat hledět k nebi, nebo se nakonec ohlédneš a zjistíš, že i ty jsi někam odletěl.“
2.- „Je hrozně těžké odejít – dokud neodejdete. A pak je to ta nejsnadnější věc na světě.“





Romeo a Julie – William Shakespeare

1.- „Co růží zvou, zváno i jinak, vonělo by stejně.“
2.- „Kdo nebyl zraněný, jizvám se směje.“
3.- „Copak je láska něžná? Trpká je. Pod kůži ti vnikne a bodá jako trní.“







Série Sukuba – Richelle Mead

1.- „Je jen jedna šance číst knihu poprvé.“
2.- „Někdy se probudíte ze sna. Jindy se probudíte do sna. A někdy, i když jen zřídka, se probudíte ve snu někoho jiného.“






Série Vampýrská akademie – Richelle Mead


1.- „Opravdoví blázni se většinou neptají, jestli jsou blázni.“
2.- „Jediný, kdo může něco udělat s mým životem jsem já sama.“
3.- „Láska není, když se na sebe dva lidi vrhnou na večírku. Je to něco, pro co žijete a umíráte.“
4.- „Nejdřív se starej o to, jak zůstat naživu. Pak se starej o to, jak budeš žít.“
5.- „Radit někomu je jednodušší, než se radami sám řídit.“
6.- „Skutečnost je taková, jakou si ji uděláš.“

Série Zavržený – Becca Fitzpatrick


1.- „Bez představivosti bychom neměli žádné dětství.“
2.- „Jak dlouho vydržíme žít ve lži, aniž by se z ní stala skutečnost?!“






Série Too far – Abbi Glines


1.- „Když najdeš důvod žít, drž se ho. Nenech ho zmizet. I kdyby to znamenalo spálit ostatní mosty okolo cesty.“
2.- „I love you! To the moon and back!“





Zdroj obrázků:
WWW.BUX.CZ

Doufám, že Vám výběr citátů také něco přinesl. Stejně jako mně.
A jaký je Váš oblíbený citát?

4 komentáře:

  1. Z Vampýrské akademie se mi líbí ještě tenhle: ,,Kdybych si dovolil milovat tě, nechránil bych vlastním tělem Lissu, tím bych totiž chránil tebe."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je také nádherný. Úplně jsem na něj zapomněla! :-)

      Vymazat
  2. U mě by tam byl určitě Marťan, ale jinak jsem všechny knížky až na sérii Too far. :)
    Moc pěkný článek :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Marťana jsem zatím nečetla, ale určitě se na něj také chystám. Too far je moje srdcovka. Je to úplně první kniha (vlastně knihy), kterou jsem četla dvakrát a dokonce se chystám i na třetí kolo. Absolutně jsem si to zamilovala! :-)
      A moc děkuji! :-)

      Vymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!