Light Grey Pointer

čtvrtek 14. ledna 2016

Rozbalovačka #1

Vítám Vás u své historicky první Rozbalovčky.
A bude to - překvapivě - knižní Rozbalovačka. A to z megaknihy.cz, odkud mi dorazil můj letošní první recenzní výtisk. A proč jsem se rozhodla tento článek vůbec napsat? Protože já sama si Unboxingy hrozně ráda čtu a nesmírně mě to baví. A proč se to jmenuje Rozbalovačka a ne Unboxing? Protože se mi to líbí víc a přijde mi to originálnější (alespoň o trochu.

A teď už k balíčku:


 Takovýhle krásně zabalený balíček mi přišel, ale Vás asi zajímá obsah, že? Tak k tomu. :-D

Už se blížíme k náplni...


Tradá!
Balíček obsahoval Krásnou záložku a samolepku a...


To hlavní: Knihu Důvod dýchat od Rebeccy Donovan


Anotace knihy: 
V poklidném městě Weslyn, kde se většina lidí stará jen o to, zda jsou vidět a s kým, by se Emma Thomasová nejraději stala neviditelnou. Patří k nejlepším studentům, ale má spoustu starostí, aby zůstala nenápadná a nevzbudila žádnou pozornost. Musí nosit dlouhé rukávy, aby zakryla své modřiny a nikdo nezjistil, jak vzdálený je její skutečný život od dokonalosti. Jednoho dne však vstoupí do jejího života láska. A ta ji donutí si uvědomit, že i ona je člověk a zaslouží si plnohodnotný život - a to i za cenu odhalení strašného tajemství, které se zoufale snaží skrývat. Příběh jedné dívky o lásce, která mění životy, o nevýslovné krutosti a nečekané šanci na vykoupení se z pekla.


Na knihu se již moc těším a Mega knihám moc děkuji!








Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!