Light Grey Pointer

středa 6. ledna 2016

Make-up Revolution - paletka očních stínů Run Boy Run

Dnes se podívám na paletku od značky, kterou již pravděpodobně zná každý, ačkoli je vcelku nováčkem na našem trhu.
Na mysli mám značku Make-up Revolution London.

A paletka?
Je to jejich paletka s 18-ti stíny se jménem Run Boy Run




 
Paletka na první pohled vypadá nádherně, pokud jste si ji ale našli na internetu, je možné, že se vám líbit nebude. Jejich fotografie totiž skutečnosti zrovna dvakrát neodpovídají.

Značka je k dostání ve většině drogerií Rossmann a také na různých e-shopech.

Nyní k jednotlivým stínům:

Zamilovala jsem si jejich názvy, jsou - podle mně - naprosto padnoucí a ladí s názvem paletky.



  1. Trying to catch you
  2. Running is victory
  3. Sun will be guiding you
  4. Day is a prophesy
  5. Another day
  6. Its time to run
  7. World is not meant for you
  8. Hide behind me
  9. Dying to stop you
  10. Break out from society
  11. Don´t have to hide away
  12. You will be my boy
  13. Follow me
  14. Head to hills
  15. Run boy run
  16. Girl on fire
  17. You are finaly mine
  18. Head start
Celá paletka je poskládána ze 12 stínů se shimmerem a 6 matných.


 Pigmentace je u většiny stínů skvělá, je ty světlé nejsou úplně nejslavnější, ačkoli to také mohla zapříčinit světlost mojí ruky. Každopádně já jsem spokojená, protože ty nejkrásnější odstíny celé paletky jsou pěkně pigmentované.
Stíny práší asi jako každé, takže v pořádku. Jen sem tam máte pod okem třpytky.




Na těchto obrázcích je vidět právě pigmentace všech stínů.

Závěr?

Je to levná paletka, která je dostupná, celkem pěkně poskládaná, za svou cenu má náležitou kvalitu a obsahuje jak matné stíny, tak stíny se shimmerem, přičemž jsou jak nude tak i výraznějších barev.

Já jsem s ní spokojená!


A jaké jsou vaše zkušenosti se značkou Make-up Revolution London?

4 komentáře:

  1. Ted mám období kdy se nemaluju - pokud nejdu na ples. Ale jinak par veci doma od MR mam a na jare si chci pořídit i nějakou tu jejich paletku v tmavsich barvach.:)

    OdpovědětVymazat
  2. SEZNAM KNIŽNÍCH BLOGERŮ - http://www.cathychloupkova.cz/2015/12/knizni-blogeri.html

    Ahoj,
    napsala jsi pod článek Knižních blogerů své údaje a byla jsi tak přidána do seznamu. Prosím překontroluj si, zda všechny informace souhlasí a pokud ne, dej vědět. Taky tě prosím o umístění ikonky/banneru Knižních blogerů někam viditelně na blog (v článku najdeš i html kód, který stačí zkopírovat), aby i další čtenáři a blogeři našli k seznamu cestu snadněji.

    Děkuji.

    Pěkný den.
    Cathy Chloupková
    WEB: CathyChloupkova.cz
    EMAIL: CathyChloupkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké :) Podobnou mám doma, ale trochu menší.

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!