Light Grey Pointer

neděle 24. ledna 2016

Knihy, u kterých si pobrečíte...

Pět knih, u kterých budete potřebovat kapesníčky. Já jich spotřebovala hodně a vím, jaké to je, pěkně si u knihy pobrečet. Sáhla jsem tedy do své „knihotéky“ a vybrala pět knih, u kterých jsem si opravdu poplakala. A nyní vám je ráda doporučím…
Vše je jen matně nastíněno, protože vám ani náhodou nechci prozradit důvod pláče. Knihy jsou samozřejmě věcí vkusu, proto to tak také berte prosím.
A teď konečně té pětici knih:

1.- Cas a Anna 2: Dívka z nočních můr – Kendare Blake

Cas je lovec duchů. Najde ducha a zničí jej. Toto dělal až do doby, kdy potkal Annu krví oděnou. Ta se ovšem obětovala, aby všechny zachránila. Zmizela. Cas na ni ovšem nemůže zapomenout a doufá, že se ještě shledají. Zdají se mu o ní totiž sny. A co se stane, když se opět shledají? Jak jejich příběh skončí?
Já končila v slzách díky srdceryvnému konci, který určitě stojí za to.





2.- Hunger games 3: Síla vzdoru – Suzanne Collins

Hunger games zná spousta z nás. Ať už díky filmům nebo knihám. Kdo se ale dočetl až ke konci třetího dílu? Já ano a musím říci, že tato kniha mě rozplakala úplně nejvíce ze všech. Musela jsem ji dokonce na chvíli odložit, protože jsem přes oči plné slz neviděla. Konec knihy je strhující a neuvěřitelný. Nemohla jsem pochopit, jak to, že se to děje a dohnalo mě to ke krokodýlím slzám.






3.- Povstalecká trilogie 3: Aliance – Veronica Roth
      
Hluboko ve mně se usadilo také završení Povstalecké trilogie a jejího třetího dílu: Aliance. Autorku jsem nejdříve chtěla proklít, ale nakonec jsem uznala, že je genius. Celou knihu – a trilogii – zakončila naprosto uchvacujícím a zároveň zdrcujícím způsobem. Nebylo k tomu co dodat. Dodám snad jen varování pro ty, kdo špatně rozdýchávají knihy bez úplného happy-endu: Buďte při čtení této trilogie opatrní!





4.- Vampýrská akademie 3: Stínem políbena – Richelle Mead

Vampýrská akademie je alespoň pro mne favoritem, ale to je věc vkusu samozřejmě. Vybrala jsem z ní ale díl, u kterého jsem si pobrečel. Smutný konec, který vás naláká k dalšímu dílu vás i rozbrečí. Nečekaný zvrat v podobě strigojů, kteří vše překopou od základu je opravdu plačící scéna.







5.- Zavržený 3: Ticho – Becca Fitzpatrick

Třetí a zároveň předposlední díl má svou „kapesníčkovou“ část trochu jinde než ostatní uvedené knihy. Má ji totiž na začátku. To co prožíváme s Norou na úplném počátku této knihy je něco tak nečekaného, že mě to dovedlo k slzám. Zezačátku je vše mírně matoucí, ale když se zorientujeme – stejně jako Nora -, dojde nám, co se stalo a nebudeme tomu moci uvěřit. Já nemohla…





Zdroj obrázků:

5 komentářů:

  1. Až na poslední, jsem četla všechny a naprosto souhlasím! :) Na blogu mám na Dívku z nočních můr recenzi, kdyby ses chtěla podívat :)
    Moc pěkný článek! :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, určitě se kouknu! ☺ A poslední knihu vřele doporučuji, vlastně celou tu sérii Zavržený, je naprosto uchvacující! 😊

      Vymazat
  2. U Aliance brečím pokaždé, když ji čtu. :( U Vampýrské Akademie jsem bohužel nebrečela, jelikož mi kamarádka prozradila, co se stane. :/ Jinak jsem si ještě pobrečela např. u knih Poslední dopis od tvé lásky nebo Na hraně zapomnění. :) A musím ti napsat, že máš moc pěkný blog! A super články!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Aliance jsem se bohužel nedopatřením dozvěděla, jak vše skončí, ale stejně jsem brečela jako želva a Vampýrská akademie mě také naprosto odrovnala, ačkoli se asi nic nevyrovná poslednímu dílu Hunger games a knize Hvězdy nám nepřály. To jsou knihy, při kterých jsem vypotřebovala snad nejvíce kapesníčků.

      Mockrát ti děkuji za pochvaly! Hodně to pro mně znamené! :-)

      Vymazat
    2. Já třeba u Hunger Games ani Hvězd nebrečela. :D Jinak u Aliance jsem si také bohužel přečetla spoiler, ale i tak jsem si cca posledních 40 stran maximálně užila. :)

      Vymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!