Light Grey Pointer

neděle 10. ledna 2016

Knihy, které Vás budou bavit, když (máte) rádi...

Tento článek zahrnuje pět knih, které vás budou bavit, když (máte) rádi… 
Trvalo mi celkem dlouho, dát vše tak nějak dohromady a netvrdím, že jsou to knihy jako psané pro vás, ale každopádně sedí ke svému typu a já doufám, že vás bavit budou. Možná dokonce tak moc jako mne…

Když máte rádi hloubavé knihy:

Papírová města – John green  

Kniha je plná velmi hlubokých myšlenek, které dostaly i mne. Je zde smršť faktů o nás i o světě kolem, kterou autor podal vážnou i vtipnou formou a celé to má nádech tajemna a hledání a co víc, kniha vás chytne hned na začátku a sami poznáte a podle sebe usoudíte, z jak velké části měl autor pravdu.









Když máte rádi klasickou tragédii:





Romeo a Julie – William Shakespeare   

Není myslím třeba nějak zvlášť blíže specifikovat tuto celosvětově známou knihu génia svého oboru. Je to mistrovské dílo naprosto skvělého člověka, což nemůže snad nikdo popřít. A stojí za to si jej přečíst, i když už znáte konec.








Když rádi vaříte:




Vařte chytře jako Jamie – Jamie Oliver

Kniha vás hodlá naučit chytře vařit tak, abyste neplýtvali a nic nepřišlo nazmar. Pokud jste viděli alespoň jeden díl Jamieho v kuchyni, víte, že kniha a její popis nelže.









Když (ne) máte rádi deníčky:




Destrukční deník –  Keri Smithová             

Deník, se kterým se nebudete ani chvilku nudit a který nebudete pečlivě schovávat na bezpečném místě tak, aby se neohnul ani jeden jeho roh. Tenhle deník vám nebude sloužit jen jako přítel na vypovídání, ale i jako boxovací pytel na vybytí emocí.









Když máte rádi cituplné knihy (a kapesníčky):




Hvězdy nám nepřály – John Green         


Kniha, která vás donutí zamýšlet se nad sebou, nad životem i nad zbytečnostmi, kterými žijete a věcmi, kterých byste si měli všímat. Kniha je neobyčejně plná citu a kapesníčky nejsou od věci. A ač by se to tak mohlo zdát, jak sám autor říká: „Přesto kniha není o smrti. Je o lásce. O tom, že hrdinové nemusejí být zblízka takoví, jak jsme si je představovali, že svět není továrna na splněná přání a že opravdová statečnost nemusí vždycky zachraňovat lidstvo. O tom, že i za pár měsíců se dá prožít malá věčnost.



Zdroj obrázků: 

2 komentáře:

  1. Až na Vařte chytře mám všechny ♥ Naprosto jsem se zamilovala do obálky Romea a Julie takže jsem si koupila i Hamleta :3 :D Moc povedený článek! :) Dávám odběr a budu hrozně moc ráda, když se podíváš na můj blog, zanecháš nějaký ten komentář a nebo i pokud se ti bude líbit i odběr ♥ předem moc moc děkuju :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou naprosto nádherné, já teď uvažuji, že si koupím ten nový výtisk Kytice, má božskou obálku a ty ostatní nové výtisky od Omegy také! :-)

      Vymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!