Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

Vánoční výzdoba - Tipy na nákup

První co vás asi napadne je: "Co to tady mele?! Nezbláznila se? Je říjen proboha..."
Pro upřesnění, ne, nejsem jako Kaufland, ale tipy na nákup, které vám chci dát, jsou velice časově náročné.
Zasvěcenější z vás již možná ví. Mluvím tady o světoznámé internetové stránce EBAY.COM, kde lze koupit snad vše a za cenové bomby. A nejen o té, mám pro vás i jiné tipy, aby se neřeklo.

Tak jdeme na to:

Výzdoba

Světýlka - na ebay naleznete spousty roličných vánočních světýlek, za užasné ceny.
KLIK NA OBRÁZEK :-D
Já sama jsem si právě koupila světélka, která vidíte na obrázku dole, protože prostě svězýlek není nikdy dosti...















Ozdoby - těch zde také naleznete spousty, začala bych klasickými koulemi na stromeček
KLIK NA OBRÁZEK :-D
Ty budeme také obědnávat, na náš klasický stromek, ten společný, ne ten, co mám v pokoji :-)
















- další ozdoby (já si například obědnávám sněhové vločky, které poté pověsím na vánoční stromek spolu se světýlky)
KLIK NA OBRÁZEK :-D


















- dále girlandy, barevné nebo "přírodní", já zvolila ty zasněžené přírodní a dozdobým je mašličkami.
KLIK NA OBRÁZEK :-D



















- a jiné, například právě zmíněné mašle
KLIK NA OBRÁZEK :-D




















- a dále...
instantní sníh
KLIK NA OBRÁZEK :-D

a další dekorace
KLIK NA OBRÁZEK :-D


Šperky, oblečení a dárky

Vánoční šperky, kterými můžete také obdarovat své drahé a docela levně :-)
KLIK NA OBRÁZEK :-D









Vánoční ponožky
KLIK NA OBRÁZEK :-D











Svetříky
KLIK NA OBRÁZEK :-D














A jiné oblečení
KLIK NA OBRÁZEK :-D


Dárky už jsou na vás, protože nevím, co se líbí právě vám, či Vašim drahým, ale výběr je široký.
Doufám, že vás můj článek alespoň trochu inspiroval a na závěr ještě jeden tip a to na jinou stránku, kde byste si mohli také vybrat něco na Vánoce ;-)

POSTOVNEZDARMA.CZ


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!