Light Grey Pointer

pondělí 28. prosince 2015

Vánoce 2015: Dárky

Ano, ano, i já jsem se nechala unést na vlně davového šílenství, jinak řečeno What I got for Christmas 2015 nebo Co jsem dostala k Vánocům 2015.

A proč?

Protože mě to baví, jen za včerejšek jsem takovýchto článku přečetla asi 8 a zkoukla asi 7 videí. Tak proč ne?

Kdo už nějaký takovýto článek četl nebo viděl video, ten ví, že blogerky a youtuberky na začátku vždy říkají, že ten koho to nezajímá, přijde mu to jako blobst, tak ať to vypne...

Já to říkat nebudu, protože si myslím, že už jste to viděli tolikrát, že nemá cenu se opakovat.

Ze všech dárků, které jsem dostala jsem měla ohromnou radost a všechno se mi strašně líbí. Ne, nepřeháním! Vlastně by mi stačila třeba i jedna nutella a byla bych ohromně spokojená.




      














1 komentář:

  1. Rosemary sem si hned také oblíbila , na netu jsem nasla preklad 5,6,7 ... další prý zakázali překládat ,.. myslím že je to protoze Yoli serii začlo vydávat .. na buxu píšou že vydají ještě třetí díl a poté se rozhodnou jestli budou i další díli , vzali si asi práva na omezené množství dílů, 5díl jsem precetla dnes a na 6,7 se hned také chystám doufam ze to dám jeste do silvestra :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!