Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

Summertime sadness - Lana del Rey

Oficiální videoklip-



Lyrics-


Videoklip s Patchem a Norou (hl. postavy knižní série Zavržený), díky kterému jsem tu píseň našla a oblíbila si ji-
video



Text-
Text v origináleText v češtině

Kiss me hard before you go
Summertime sadness
I just wanted you to know
That baby, you're the best

I got my red dress on tonight
Dancin' in the dark in the pale moonlight
Done my hair up real big beauty queen style
High heels off, I'm feelin' alive

Oh my God, I feel it in the air
Telephone wires above are sizzlin' like a snare
Honey I'm on fire, I feel it everywhere
Nothin' scares me anymore
(1, 2, 3, 4)

Kiss me hard before you go
Summertime sadness
I just wanted you to know
That baby, you're the best

I got that summertime, summertime sadness
Su-su-summertime, summertime sadness
Got that summertime, summertime sadness
Oh, ooh, oh oh

I'm feelin' electric tonight
Cruisin' down the coast, goin' 'bout 99
Got my bad baby by my heavenly side
I know if I go, I'll die happy tonight

Oh my God, I feel it in the air
Telephone wires above, are sizzlin' like a snare
Honey I'm on fire, I feel it everywhere
Nothin' scares me anymore
(1, 2, 3, 4)

Kiss me hard before you go
Summertime sadness
I just wanted you to know
That baby, you're the best

I got that summertime, summertime sadness
Su-su-summertime, summertime sadness
Got that summertime, summertime sadness
Oh, ooh, oh oh

Think I'll miss you forever
Like the stars miss the sun in the morning sky
Later's better than never
Even if you're gone I'm gonna drive

I got that summertime, summertime sadness
Su-su-summertime, summertime sadness
Got that summertime, summertime sadness
Oh, ooh, oh oh

Kiss me hard before you go
Summertime sadness
I just wanted you to know
That baby, you're the best

I got that summertime, summertime sadness
Su-su-summertime, summertime sadness
Got that summertime, summertime sadness
Oh, ooh, oh oh
Pořádně mě polib než odejdeš
Letní smutek
Hledám tě, aby jsi věděl
Že baby, jsi nejlepší

Dnes večer mám červené šaty
Tančení v temnotě v bledém měsíčním světle
Vlasy nahoře, opravdová královna krásy
Vysoké podpatky, cítím se živá

Oh, můj bože, cítím to ve vzduchu
Telefonní dráty prskají jako tvůj pohled
Lásko, jsem v jednom ohni, cítím to všude 
Nic už mě nevyděsí

Pořádně mě polib než odejdeš
Letní smutek
Hledám tě, aby jsi věděl
Že baby, jsi nejlepší

Mám letní, letní smutek
L-l- letní, letní smutek
Mám letní, letní smutek

Cítím se elektizovaná dnes večer
Cestovat dolů na pobřeží 99
Dostal jsi špatné baby na nebeskou stranu
Vím, jestli půjdu, zemřu šťastná dnes večer

Oh, můj bože, cítím to ve vzduchu
Telefonní dráty prskají jako tvůj pohled
Lásko, jsem v jednom ohni, cítím to všude
Nic už mě nevyděsí


Pořádně mě polib než odejdeš
Letní smutek
Hledám tě, aby jsi věděl
Že baby, jsi nejlepší



Mám letní, letní smutek
L-l- letní, letní smutek
Mám letní, letní smutek


Myslím že mi budeš navždy scházet
Jako hvědám chybí slunce na ranní obloze
Radši později než nikdy
Dokonce, jestli odejdeš, já pojedu, pojedu

Mám letní, letní smutek
L-l- letní, letní smutek
Mám letní, letní smutek


Pořádně mě polib než odejdeš
Letní smutek
Hledám tě, aby jsi věděl
Že baby, jsi nejlepší

Mám letní, letní smutek
L-l- letní, letní smutek
Mám letní, letní smutek


A nakonec něco z mojí výroby :-)


Summertime sadness...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!