Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

Rozrůstání hudebního arzenálu

Vzhledem k tomu, že jsem měla v pondělí devátého sladkých šestnáct, víkend před tím jsme to s rodinou oslavili.. Asi dva týdny jsem vyzvídala, co dostanu, protože jsem prostě hrozně moc zvědavá. Jediná informace, kterou jsem obdržela bylo to, že se to vejde do kapsy. Usoudila jsem tedy, že dostanu nový telefon nebo boxera, kterého jsem si přála.
Nakonec jsem byla maximálně překvapená, protože to, co jsem objevila zabalené v obývacím pokoji by se mi do kapsy rozhodně nevešlo.
Pokud někdo sledujete můj instagram - odkaz je v levém sloupci blogu nahoře -, pak víte, že jsem dostala elektrickou kytaru. Můj hudební arzenál je tedy o další kousek větší, protože před dvěma týdny jsme koupili klavír, jelikož elektrické klávesy už mi nestačili - počtem kláves, dynamikou, pedály atd.

A tady fotky a abych nezapomněla, mám samozřejmě i akustickou kytaru - už od třetí třídy. Akustika, značka:Stagg

 Elektrika, značka: Warriors guitars

 Pianino, značka: Rösler (30-tá léta minulého století)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!