Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

Můj styl

Můj styl...
Každý máme nějaký ten svůj styl, který se nám míchá úplně do všeho.
A já bych vám teď chtěla představit ten svůj, ačkoli trochu chaotický :-D .


My style


Tady vám velmi názorně a jednoduše ukazuji svůj styl, co se týče oblečení.
Všechny věci mám buď doma a nebo se těm, které mám doma, podobají tak, jak nejlépe jsem to dokázala.
Brýle mám přesně takové, RayBan. Ano, přesně tak. Já nosím dioptrické brýle :-) .
Náhrdelník alá Elena mám také doma a to samé náramek s reprodrozdem.
Doma mám také tyhle kalhoty, jen mají po straná cvočky.
Tílko mám skoro stejné. Většinou mě uvidíte v tílku s výstřihem, prostě My style.
A ta bunda, můj nejnovější oblíbený kousek. Kožená bundička, jen u ní nemám tak vysoký límeček :-D .
Pak na řadu přichází hudba. V tom už mám opravdu bordel. V tomhle ohledu je totiž můj styl od každého trochu, takže co se mi líbí, se mi líbí a co ne, to ne. To, že se mi líbí Whispers in the dark od Skilette, neznamená, že se mi od nich líbí i jiné písničky atd. Ovšem moje nejoblíbenější písnička - v poslední době - je Summertime sadness od Lany del Rey. A tady je:

Pak se taky můj styl projevuje v literatuře, kde je můj styl jednoduše FANTASY! :-D
Série, která mě k fantasy, a čtení vůbec, připoutala, byla Twilight saga. Vím, jak to zní, ale do té doby bylo čtení jen jakž, takž, ale když jsem viděla filmy Twilight sagy, rozhodla jsem se, že si ty knihy prostě musím přečíst a tak jsem tak udělala. Pak následovala spousta dalších knih a už to se mnou šlo z kopce. Je ze mne KNIHOMOL :-D .
Mou asi nejoblíbenější sérií je Vampýrská akademie, pak také Hunger games a spousta dalších. Zamiluju se v podstatě do každé knihy, kterou čtu.
Pak se to také projevuje v mém "televizním já".
Filmy: Narozdíl od knih, u filmů rozhodně nemám ráda horory. Mám ráda fantasy, komedie a taky animáče.
Seriály: Zamilovala jsem si Upíří deníky, ale poslední série - pátá - mě tak vykolejila, ve špatném slova smyslu, že jsem to tak nějak přestala sledovat a s tím jsem přestala koukat i na The Originals.
Mezi seriály jsem zařadila Warehouse 13 - Skladiště 13, kde jsem se již dostala k páté sérii a miluji to. Je to naprosto úžasné spojení obyčejného života, bláznivého fantasy a historie. Určitě vám to doporučuji. Artieho, Myku, Peta, Claudii, Steva, paní Frederikovou i ostatní si jistě zamilujete tak, jako já.
Pak také, ať už si myslíte cokoli, miluju Simpsonovi :-) . Je to naprosto úžasný seriál, který rozhodně neomrzý, ba naopak. Je čím dál lepší.
Teď také uvažuji, že začnu sledovat Posel ztracených duší, který mě zaujal.
Pak se příležitostně kouknu např.: na Doktora House, 90210: Nová generace, Amerika hledá topmodelku, Americký choper, a další. Takhle bych tu mohla vyjmenovávat hodně dlouho.
 
No a teď taková osobní perlička, moje malé tajemstvíčko :-) .
Můj styl v myšlení je asi takový: Moje oblíbené, tiché, klidné místečko na přemýšlení a rozjímání se nachází na hřbitově. Vím, jak to zní, ale je to tak, že je tam klid, nejsou tam lidi - obvykle - je tam taky ticho a líbí se mi ta "atmosféra".

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!