Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

Mé články

V tomto článku chci nejenom nastínit něco okolo tohoto blogu, ale také bych vám ráda ukázala několik článků, které mi nedávno vyšli mimo tento blog.
Začnu tedy mou aktivitou mimo tento blog.
Začala jsem recenzovat e-knihy pro web knihy.idnes.cz a zároveň jsem také začala psát články pro jejich blog knihyidnes.blog.idnes.cz a nedávno mi vyšli první dva články:

A v neposlední řadě mi vyšel článek na webu krasna.cz

A ještě...
Chtěla bych se v tomto článku zmínit ještě o jedné věci, týkajíce jen tohoto blogu.
Od nástupu na střední školu na něj nemám tolik času a je mi to hrozně líto, ale ani náhodou to nehodlám vzdát. Pouze potřebuji vymyslet něco, jak svou práci udělat efektivnější a zařídit, aby ani chvilka času nebyla vniveč. Ve středu vyjde jeden kratší článek a dokonce tohoto týdne snad vymyslím, jak si věci plánovat, abych vše stíhala akorát - když už ne s náskokem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!