Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

Liebster blog award - TAG




Na začátek si dáme pravidla...

1.- Poděkuj tomu, kdo tě nominoval.
2.- Napiš o sobě 11 faktů.
3.- Odpověz na jedenáct otázek od toho, kdo tě nominoval.
4.- Nominuj 11 blogerů. No to nevím, nevím...


11 faktů o mně...

1.- Jsem dívka.
2.- Právě jsem začala chodit na střední školu - Pedagogické lyceum.
3.- Mám ráda hřbitovi.
4.- Mé oblíbené barvy jsou černá a rudá.
5.- Mám nádherného pejska.
6.- Z masa se mi dělá zle.
7.- Zbožňuji svou školu, ale to vstávání už tolik ne.
8.- Napsala jsem knížku, ale nevydala jsem ji.
9.- Hraju na klavír a na kytaru.
10.- Jsem závislá na knihách.
11.- Chtěla bych zkusit všechny adrenalinové sporty, co jsou.


Odpověď na 11 otázek...

1.- Na jakém filmu jsi byla naposledy v kině?
Hmm, myslím, že naposledy to byla Divergence někdy v květnu nebo v červnu.

2.- Jakou knížku sis naposledy oblíbila?
Asi Scarlet. Druhý díl Mesíčních kronik.

3.- Oblíbená písnička v poslední době?
Je jich více, ale stále vyhrává Summertime sadness od Lany del Rey.

4.- Sledujete nějaké YouTubery?
Jo, je jich hafo. AtiShow, Vidrail, Bethany Mota, Teri Blitzen, GoGo, Nejfejk a tak dále a tak dále...

5.- Kterou zemi byste chtěli navštívít?
Washington, konkrétně do Settlu. Anglii, Francii.

6.- Vysněné povolání?
Spisovatelka a učitelka.

7.- Oblíbené roční období?
Léto, miluju teplo a zmrzlinu.

8.- Oblíbený hudební interpret?
Ozzy Osbourne, Lana del Rey, Christina Perri a mnoho dalších.

9.- Nejoblíbenější předmět ve škole?
No, anglina a dramaťák.

10.- Který trend se ti v poslední době nelíbí?
Asi kraťasy s vysokým pasem nebo zařízlé legíny, to se mi opravdu nelíbí.

11.- Baví tě takovéto TAGy?
Ano, a moc!


Otázky pro mnou nominované...

1.- Sledujete nějaké seriály?
2.- Jaký film vás v poslední době nejvíce citově rozrušil? Ať už rozesmál, či rozplakal?
3.- Jaká kniha vás v poslední době nejvíce citově rozrušila? Ať už rozesmál, či rozplakal?
4.- Četli jste něco od Shakespeara? Co?
5.- Kdy jste naposledy byli nemocní? S čím? A proč?
6.- Jaký knižní žánr preferujete? Proč tento?
7.- Kde nejdále jste byli?
8.- Kdyby jste mi měli doporučit nějakou knihu, jaká by to byla?
9.- Jakou střední školu byste chtěli vystudovat, popřípadě již studujete?
10.- Nejoblíbenější sladkost?
11.- Nějaká "úchylka"? (Neberte to nějak blbě, například mě se líbí hřbitovi. Někomu zase něco jiného. Takhle je to myšleno.)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!