Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

Doporučení čtečky e-knih

Minulý rok v březnu jsem si koupila čtečku e-knih. Vybírání bylo zdlouhavé, ale nakonec jsem se rozhodla pro skvělou čtečku se spoustou funkcí a navíc za přiměřenou cenu.
Nyní bych vám ji ráda doporučila a přiložila k tomu samozřejmě pár důvodů, proč je tato čtečka - PocketBook 624 Basic Touch - tak skvělá.

Na začátek informace o této čtečce:

PocketBook 624 Basic Touch


Cena -
Na Alze (zde jsem ji zakoupila já): 2 290 ,-
Když jsem ji koupila, byla dražší asi o třista korun. Odkaz na čtečku od Alzy ZDE.
Lze ji sehnat už od 2 155 ,- , ale osobně bych vám raději doporučila Alzu, jelikož s ní má většina z nás zkušenosti a víme, že je to opravdový obchod. Žádny podvod. Ale je to samozřejmě na vás. Odkaz na porovnání všech cen této čtečky ZDE.

-Technologie eInk (elektronický inkoust) neškodí zraku tak, jako bežný podsvícený barevný displej. Ovšem, jako u běžné knihy, bez světla se neobejdeme.
-Displej je velký tak akorát, aby nepřekážel, ale zároveň nebyl moc malý.
-Čtečka je schopna číst 10 formátů. Od těch "čtečkových" až po běžně užívané v počítači.
-Také obsahuje webový prohlížeč. Online hry si sice nezahrajete, ale pro překontrolování e-mailu nebo stažení knihy naprosto postačující.
-Displej je dotykový a doplněn pouze několika málo tlačítky, podobně, jako dotykové telefony.
-Má velkou vnitřní paměť, kterou můžeme ještě rozšířit přidáním karty SD.
-Připojení na Wi-Fi, jak již vyplynulo z webového prohlížeče.
-Součástí čtečky je též možnost propojení s účtem Dropbox (o něm blíže ZDE) a stránky Dropboxu ZDE.
Baterie vydrží nabitá až jeden měsíc!








Ale abych tady jen nepěla chválu a houby do toho, mám tady i porovnání čteček s touto.
V prvním "souboji" se utkali tři čtečky. Všechny PocketBook. Porovnávala jsem mou čtečku se čtečkami, které by měly být lepší. Byly "vydány" až po té mé.
A zde je obrázek: Hvezdičky jsou hodnocení zákazníky a ač by měla být ta má z těchto tří nejzastaralejší, vede!
Pokud kliknete na obrázek, zobrazí se vám celé porovnání těchto čteček.

A jako další tu mám porovnání čtyř čteček - včetně té mé -, které jsou každá jiné značky, ale vybrány (na stránkách Alza) ze seznamu nejkupovanějších čteček.
Pokud kliknete na obrázek, zobrazí se vám celé porovnání těchto čteček.


S tímto budu končit a doufám, že jsem alespoň někomu z vás, byť jen nepatrně, pomohla s výběrem čtečky.

Pokud by vás něco zajímalo, budu ráda, když se v komentářích zeptáte!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!