Light Grey Pointer

středa 23. prosince 2015

Cassie Palmer 2: Unesena stínem - Karen Chance

Cassie Palmer 2: Unesena stínem

Karen Chance

Fantasy román
2010 (originál) 2012 (CZ)
15+













Anotace -

Jasnovidka Cassie Palmerová zdědila nové magické schopnosti - včetně možnosti cestování časem. Přináší to s sebou
ale velkou odpovědnost, kterou by raději neměla. Najednou je z ní nejžádanější dívka ve městě, jak se ji celá řada upírů, duchů a mágů snaží přesvědčit, přinutit nebo svést, aby se přidala na jejich stranu - a s ní i její magie. Jeden z
upírských mistrů se však předtím, než na ni vznese svůj nárok, ani nezeptá, co Cassie chce. Nechal vytvořit kouzlo, které ji k němu váže, ona ale neví, jestli to, co k němu cítí, je skutečné - nebo zda si to jen představuje...







Autorka této knihy, Karen Chance, vyrostla na Floridě, ale poté žila ve Velké Británii, Francii, Hong Kongu a New
Orleans. Nyní žije opět na Floridě. Její tvorba se objevila i na žebříčcích NY Times nebo USA Today. Napsala například právě Dotkni se temnoty, což je první díl série Cassie Palmer, nebo sérii o Dorině Basarab a další.

Odkazy:









I přes to, jak jsem si minulý díl pochvalovala, jsem tomuto udělila 3,5 hvězdy. Do děje jsem sice byla opět vhozena, ale bohužel někam úplně jinam, než kde jsem naposledy skončila. Což mě tedy nepotěšilo. Vše mi přišlo jakési zmatené a neurovnané. V ději jsem se ztrácela. Děj jako takový nebyl špatný, vlastně byl dobrý, ale než jsem se rozkoukala, byla
jsem opět někde jinde a to téhle knize u mne hodně ubralo na hodnocení.
Kniha mě tedy docela zklamala, ale musím uznat, že zde bylo i docela dost pozitivních chvil, kdy jsem se divila, co se to děje a zvraty byly nepředvídatelné. To se mi líbilo. To knize naopak přidalo.
I přes nynější rozpaky u druhého dílu, se ráda pustím do dalšího. Už se na něj i docela těším.





Nyní opět něco k hrdinům:
Pritkin není až tak strašný, jak jsem myslela. Vlastně je docela faj. Mrk...
Na začátku knihy jsem si o Mirceovi začala myslet, že je opravdů sprosté slovo, ale nakonec se to vysvětlilo a opět ho mám ráda.
Také se ukázalo, že Tomas nebude až tak hrozný. Vlastně je celkem dobrý.
No a Cassie, myslím si, že trochu zhloupla, ale jinak je celkem v pohodě. Mohlo by to být ovšem lepší.








V tomto dílu jsme krátce nahlédli i do nehostinné říše světlých a moc se mi tam tedy nelíbilo. Mnohem více se mi líbilo v
lidském světě, třeba v sídle MAGIC, kasinu nebo prostě v Las Vegas.






V tomto díle mě autorčin styl psaní trochu zklamal a přišlo mi, že v předchozí knize byl mnohem lepší. Doufám, že v následující knize to tak opět bude.



Obálka se mi také moc líbila a získala tak stejnou pochvalu jako ta předchozí.









Zdroje:
google.com, oficiální stránky autorky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!