Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

30 Day Challenge 8

Co chci říct třem (já čtyřem) lidem

Tohle je velmi zajímavé. Budu mluvit v podstatě ke čtyřem lidem, ale dva budou dohromady. Pravděpodobnost, že si to někdo z nich přečtě je skoro sto procent pouze u jedné osoby, takže Šárko, jestli si to přečteš, opovaž se nehlasovat v anketě pod článkem. :-D

Rodiče

Milí rodiče,
možná Vám to - jak už jsem psala dříve - neříkam nebo nedávám moc najevo, ale mám Vás ráda a neměnila bych. Samozřejmě mě občas štvete, ale to jen v případě, že prcek něco provede a Vy mluvíte v množném čísle, jako bych za to také mohla. Ale mám Vás ráda.


Brácha


Marťo,
štveš mě a Ty to víš, ale taky tě mám ráda, i když to dávám najevo ještě míň než mamce s taťkou. Takže se drž a měj trpělivost, i když je ti osm. Jo a i když mě přerosteš - a já vím, že jo, protože už teď jsi jen o hlavu menší než já - stejně ti budu říkat prcku.


Šárka

Šárko,
mám tě ráda a neměnila bych. Jsi jako sestra. Na naše víkendy se fakt nedá zapomenout. Kdo jinej může dělat retardovaný lachtany, pít šampáňo s džusem a sníst tři popcorny naráz. Myslím, že jen my dvě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!