Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

30 Day Challenge 6

Pro mne nejdůležitější hudba

Lana del Rey
Zbožňuju její styl hudby a to jak nádherně - a smutně - zní...
Jedna z jejích písní:



Ozzy Osbourne
Ano, mám velmi rozdílné chutě, ale je to tak...
Jedna z jeho písní:




A pak prostě rando písničky, které mě dostanou...
A to hlavně:

Z knihy Forever too far od Abbi Glines, kterou jsem si absolutně zamilovala a vy můžete také, dejte mi kdyžtak vědět názor na její knihy.
PS.: Umím ji zahrát i na kytaru!

















Tuto písničku jsem zbožňovala už před tím, než se objevila v Twilightu, ale potom jsem ji měla ještě radši.




















Zbožňuju! Ale dodávám: Tuhle verzi, ne tu filmovou, ta - ačkoli ji hraju na klavír - se mi dvakrát nelíbí.
A PS.: Tuhle taky umím zahrát na kytaru!


















A tahle bude poslední, protože tohle byly ty nejpodstatnější a jinak bych tu byla hodně dlouho.





















Každopádně si myslím, že oblíbené písně o člověku řeknou hodně a pokud jste toto přečetli a poslechli si alespoň kousek z písní, ráda bych věděla, jak jste si mě představili díky těmto písním. Co Vám o mně řekli...

OPRAVDU BYCH TO HODNĚ CHTĚLA VĚDĚT, TAK MI PROSÍM ZANECHTE KOMENTÁŘ, RÁDA ODPOVÍM!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!