Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

30 Day Challenge 5

Pět míst, který bych chtěla navštívit

Tady je pět míst, která bych chtěla navštívit (pořadí podle toho, jak moc bych tam chtěla), proč bych je chtěla navštívit a co konkrétně bych chtěla vidět, protože tohle téma je asi nejlepší...


Seattle
Zbožňuju Seattle. Je to moje vysněné místo číslo jedna.
Proč? Bydlí zde moje nejoblíbenější autorka knih, Richelle Mead. Jsou zde také umístěny děje několika mých oblíbených knih nebo dokonce sérií. Trilogie Padesát odstínů, hexalogie Sukuba, kniha Krátký druhý život Bree Tanner.
A kam? No, tak tady je to zcela jednoduché. Needle Space a pak celé město. Tohle město bych opravdu prošmejdila skrz na skrz.






Londýn
Mám moc ráda angličtinu (jazyk, ne předmět) a Londýn je u mne na stejné úrovni jako Paříž.
Proč? Jak jsem řekla, miluju angličtinu a Londýn mě zkrátka uhranul.
A kam? Big Ben, Tower, Westminsterská katedrála, Tower bridge, London Eye, Parlament, Globe (Shakespearovo divadlo), Regent street, Trafalgar square, muzeum voskových figurín Madame Tussaud´s, muzeum Sherlocka Holmese, Oxford street, Buckinghamský palác, National Gallery, Piccadilly Circus a mohla bych dále vypisovat.







Paříž
Líbí se mi francouzské umění, jazyk a styl života.
Proč? Vím, že snad každý tam chce. Líbí se mi paříž jako taková a hrozně ráda bych se tam jednou koukla.
A kam? Eiffelova věž, Tour Montparnasse, Invalidovna, La Defénse, Louvre, Vítězný oblouk, Palace de la Concorde, Katedrála Notre-Dame, Kostel Sainte-Chapelle, Musée d´Orsay, Věž Saint-Jacques, kostel Saint-Eustache, Pompidouovo centrum, Montmartre, Pantheon, Lucemburská zahrada, Grand Palais, a "most lásky".







Amsterodam
Krása...

Proč? Protože když jsem si přečetla knihu Hvězdy nám nepřály - a také Zotročená - nemohla jsem si nezačít
přát podívat se do tohoto absolutné nádherného města.
A kam? Dům Anny Frankové, Van Goghovo muzeum, muzeum marihuany, Zoo Artis, muzeum Rembrandtův dům, Red Light districkt, Heineken Experience, Vondelpark, Náměstí Dam, Královský palác, Leiden Square, Rijksmuseum, Flower market, Singel a jako vždy, mohla bych jmenovat i dále...



Athény

A kam? Akropole, starověké Agory, římské fórum, kerameikos, Chrám boha Dia Olympského, Dionýsovo divadlo, Héfaisteion, Pireus, Akademie umění, Hadriánův oblouk, stadion, Divadlo Heroda Atického a tak dále, a tak dále...Nelze nic dodat...
Proč? Protože zbožňuju řeckou kulturu, mytologii a architekturu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!