Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

30 Day Challenge 3

Můj den

Vzhledem k tomu, že článek píši s předstihem, nebudu popisovat tento den, ale můj obvýklý den. Jeden v týdnu, jeden víkendový.

Středa
  • Jako obvykle vstávám nejpozději v půl šesté, což se mi ne vždy povede. Pak mám asi 25 min. na to, abych se připravila do školy.
  • V šest nula nula vyrážíme. Mamka mě vyhodí na autobusové zastávce, bráchu ve škole a jde do práce.
  • Kolem sedmé jsem v Mostě, kde mám školu. V osm hodin začíná první hodina (ve středu němčina), která by nebyla až tak strašlivá, nebýt naší "milované" paní učitelky. Potom následují dvě hodiny dramatické výchovy, což je snad úplně nejlepší předmět. Potom pohodová chmie. O dějepise asi 20 min. stresu, jestli mě náhodou nevyzkouší. Potom už jen mluvnice a jde se na oběd, kam se snažím doběhnout mezi prvními, aby nám neujel autobus.
  • Ve 14:00 odjíždím z Mostu do Loun, kde mám asi dvě hodiny času, než je čas jít na hodinu klavíru. Ty obvykle trávím v knihovně nebo souráním po městě. Pak jdu na klavír, což je asi nejlepší část dne, když nebudu počítat postel.
  • Doma pak musím ještě kouknout na učení, ale už se na to moc nesoustředím po dlouhém dni, kdo by se chtěl v půl sedmé učit, že?
  • Pak následuje můj obvyklí hrnek s kočikou plný kapučína, nějaké to jídlo k večeří, hygiena a postel. Buďto hned zhasnu a spím nebo si pustím televizi a usínám u ní nebo se dívám chvíli na youtubery nebo televize a youtube dohromady.
  • Usínám obvykle nejpozději do deseti, jinak bych nevstala.
Sobota
  • Vždy bych ráda vstala brzy, abych toho stihla co nejvíce, ale ne vždy se to povede a tak povětšinou vstávám kolem poledne.
  • Pak oběd.
  • Odpoledne trávím podle libosti: knihy, blog, internet, pes, kamarádi, škola, výlet... A tak dále. Je to opravdu široká škála činností.
  • Večer pak klasická hygiena nebo třeba nejdříve kino, ale to není tak obvyklé. Pak jsem většinou ještě na počítači a podle stupně vyspalosti tu trávím určitou dobu času.
  • Pak si řeknu, že půjdu spát, abych se opět mohla pokusit vstát brzo, ale stejně nakonec otevřu knihu a doba, kdy jdu spát, se tak pohybuje mezi půlnocí a čtvrtou hodinou ranní. Je tu pak ještě další možnost a to, že usnu až mezi půl pátou a šestou a nebo neusnu vůbec, což obvykle zapříčiní kniha. Pomatuji si, že první kniha, se kterou jsem "strávila noc" byl jeden díl Sukuby od Richelle Mead a naposledy to byly tři díly od Abby Glines z Too far.
A toto je tedy další položka seznamu ze 30 Day Challenge...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!