Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

30 Day Challenge 2

10 Likes a Dislikes

LIKES

Likes obrázky

DISLIKES

Dislikes obrázky
Knihy
-kupodivu samozřejmě, že?
Týrání zvířat
- vidět někoho jak mlátí
zvíře, dostane takovou, že
ho vlastní máma nepozná
Chránění zvířat- samy se přece bránit nemohou
a když se o to pokusí,
hned je to
napadení a lidé
je zabíjí... -_-
Tělesná výchova
- tělocvik mi nevadí, ale
nemám ráda školní hodiny,
kde je moc lidí, mám raději
individuální výuku
Hudba
- no aby ne,
co jiného dodat
Učitel matematiky
- nelíbá se mi a to mi nikdo
nevymluví, osobně bych ho
titulovala na
Mr. Nightmarish
Vánoce
- miluju Vánoce
a klidně si říkejte,
že jsem jako malé
dítě
Stupnice známkování na SŠ
koho by neštvalo, že na
jedničku musíte mít nějakých
93% správně, to je skoro
nemožný, když píšete z 12-ti
A4 látky :-(
Hranolky
- vím, že to není
moc hlubokomyslné,
ale opravdu mám
mega moc ráda
hranolky
Maso
- vegetariánka, so...
Rodina
- mám ráda svou
rodinu
- a rodiče taky,
jakkoli by se mohlo
zdát, že ne,
protože se občas
chovám
jako typická
šestnáctka
Opravdu stupidní poznámky
- typu: v televizi jde reklama
na nějaké pečené kuře a
babička mi řekne: "To by
sis dala, co?" -_- Realy?!
"Nápisy"
- nevím, jak to pojmenovat, ale
takové ty nápisy
s něčím chytrím,
cituplným a tak,
z ukázky
pochopíte ----------->
Namachrovaný kluky
- myslím, že to rozvádět
nemusím
Postel
- no, kdo by ji
neměl rád
Když nestíhám
- jsem pak ve stresu
Pivo
- zbožňuju pivo,
dokonce přemýšlím,
že si začnu zapisovat, která jsem již
ochutnala
Že MUSÍM spát
- spánek mám ráda, to jo, ale
uznejte sami, že kdybychom
spát nepotřebovali, stíhali
bychom toho mnohem víc
Tílka
- mám v podstatě
obsesi na tílka,
skoro nic jiného
nenosím,
to už musí být
Otevřené konce knih,
které nemají pokračování,
alá domyslete si sami

PS.: Opět! Psala jsem asi 15 minut a obrázky jsem hledala asi 45 minut :-( Musím rychleji hledat :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!