Light Grey Pointer

neděle 27. prosince 2015

30 Day Challenge 1

Jednoduché věci o mně

  1. Jsem holka (vím, že je to jasné, ale řeklo se jednoduché)
  2. Jsem vegetariánka, není to dlouho, ale jsem
  3. Zbožňuju zvířata
  4. A knížky
  5. A hudbu
  6. Mám arachnofobii - strach z pavouků
  7. Hraju na klavír a kytaru
  8. Mám blog a mám ho ráda
  9. V mojí knihovničce je jen asi 20 knih (chodím do knihovny)
  10. Moje oblíbené barvy jsou krvavě rudá, černá a šedá v tomto pořadí
  11. Mám piercing v pupíku
  12. Nejoblíbenější autoři roku 2014 a 2015: Richelle Mead, Becca Fitzpatrick a John Green, jo a taky Abbi Glines
  13. Chodím na pedagogickou střední
  14. Zamilovala jsem si horkou čokoládu extra s plnou dávkou cukru ze školního automatu (a ano, taky se divím, že ještě nevážím tunu)
  15. Nemám ráda zimu, ale miluju Vánoce a všechno, co k nim patří (tu zimu ale jen přes okno, nebo když se zrovna koulujeme a tak)
  16. Mám velikého chlupatého psa rasy Bernský salašnický, dívčího pohlaví a povahy po mně (je celkem jasné, jak moc velký je ten pes "magor"), co se jmenuje Bernie (pro upřesnění BernieII., to zní vznešeně)
  17. Ráda kreslím, ale neumím to, což je celkem k popukání, ale sem tam se něco povede a tak to krášlí mou obří skříň a dveře
  18. Kniha, která mne přivedla ke čtení už úplně se jmenuje... famfáry... Twilight saga: Stmívání (smějte se jak chcete na knihy nedám dopustit)
  19. Víc mě rozhodí týrání zvířat, než zpráva v televizi, jak někde někdo ZASE střílel z důvodu toho, že... co já vím co, prostě to, čeho je poslední dobou všude plno
  20. Chtěla bych hada - škrtiče -, ale rodičům se nelíbí
  21. Hrozně moc nemám ráda barbie růžovou
  22. Mám růžový počítač -_- (dostala jsem ho)
  23. Pomalu, ale jistě mi dochází nápady, ale chci dosáhnout 25
  24. Brečím skoro u všeho, když je tam něco alespoň trochu smutného (příklad: Šarlotina pavučinka)
  25. Hrozně moc bych si naposledy chtěla popovídat s babičkou (bohužel, už to není možné)
Uf, tak to by bylo!
PS.: Stejně mi nejdéle trvalo vybrat ty dva obrázky! :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda za každé Vaše slovíčko!